Grundlæggende oplysninger

Haderup Børnehus

Haderup Børnehus er en del af landsbyordningen Haderup Skole og Børnehus. Vi er placeret lige ved siden af skolen og består af to gamle lærerboliger, der er bygget sammen. Vi har gode udendørsarealer, som er hegnet ind. Derudover bruger vi også skolens område samt nærområdet, hvor vi har både skov, å og anlæg.

Børnehuset har plads til 10 vuggestuebørn og 40 børnehavebørn fordelt i tre grupper: Alfer, Skovnisser og Trolde

I perioder med færre vuggestuebørn, opretter vi en småbørnsgruppe, hvor de yngste børn i børnehaven har en hverdag sammen med den lille vuggestuegruppe.

Den daglige ledelse i Børnehuset varetages af en pædagogisk leder og der er ansat tre pædagoger, to pædagogmedhjælpere, en pædagogmedhjælper i flexjob samt i perioder en pædagogisk assistent elev.

Du er altid velkommen til at komme forbi til en uforpligtende snak og rundvisning. Men vi vil gerne at du ringer inden og laver en aftale, så vi er klar til at tage imod dig.

Ledelse

Haderup Skole 96287920